Filled Under:

SERAM !!! Seorang Remaja Perempuan Dirasuk , Ketika MENDENGAR Lagu !! Dan Menyeramkan Lagi PENYANYI Lagu tersebut Mati Dengan Cara MISTERI !!!



Seorang remaja perempuan berumur 18 tahun menanggung akibat kerana mendengar "lagu berhantu" nyanyian Alda Risma iaitu '' MENANTI KEKASIH'' pada lewat malam ketika bersendirian di dalam bilik.
Di fahamkan dari ayah mangsa, Sahid bin Abdullah, mangsa yang bernama Nani menjerit-jerit selepas mendengar lagu berkenan kira kira jam 11 malam.
Ayahnya yang menyedari suara bising yang datang dari arah bilik anaknya, terus bergegas ke situ dan apa yang dia temukan adalah sangat mengejutkan.
"Anak saya menggelupur dan meronta ronta di atas katil sambil matanya terbeliak sebelum saya cuba mendapatkannya dan menenangkannya.
Setelah dibacakan beberapa ayat suci al-quran baru anak saya tenang dan berhenti menjerit,namun matanya masih terbeliak melirik kekiri dan kekanan seolah mencari sesuatu.." ujarnya.
"Setelah saya meminta pertolongan ustad yang kebetulan rumahnya bersebelahan dengan rumah saya, barulah anak saya pulih semula menjelang pagi.
"Kemudian saya melihat terlihat telefon bimbit yang digunakan oleh anak saya dan ternampak sebuah video yang tidak di putar sampai habis dengan tajuk 'MENANTI KEKASIH. nyanyian dari seorang artis indonesia yang mati secara misteri.
"Selang beberapa hari saya kemudian, cuba cari lagu berkenan dan saya cukup terperanjat apabila beberapa komen yang saya jumpai mengatakan, lagu itu memang terkenal dengan pelbagai kisah misteri.."